Museum of Humanity (2)

Geen pastel dit keer, maar een paar foto's uit de serie die ik bij het Museum of Humanity heb gemaakt. Deel twee, en volgens mij geniet ik nog het meest van deze foto's, want wat zijn ze mooi. Vind ik persoonlijk dan 😏.



In kleur prachtig, maar wat doet het in zwart/wit, en genomen vanuit een andere hoek? Wil je het weten? Nou, daar komt ie: 


En als toetje een tekst. Prachtig in het geheel, waar het inderdaad gaat om het feit dat we allemaal deel uitmaken van de mensheid. Dan zouden het hokjes denken en het oordelen in ras en kleur toch niet belangrijk moeten zijn, toch? 

Waarom zoiets simpels zo moeilijk uitvoerbaar lijkt te zijn, daar hebben de geleerden in de wereld het volgens mij heel druk mee. Het vinden van het antwoord op die vraag....



Reacties

Populaire posts