Sfeerproeven op de Dam in Zaandam (2)

Tijd voor deel twee van het sfeerproeven op de Dam. 


Ze kijken naar iets, maar wat? Het standbeeld van tsaar Peter, je weet wel, de man die vanuit Rusland hier in het kleine Zaandam kwam leren hoe hij boten moest bouwen. Het wordt tijd dat ik van dat standbeeld ook eens een leuke foto maak. Stom, half Zaandam heb ik ondertussen gefotografeerd, en dit beeld nog niet.



De ingang naar winkelcentrum het Rozenhof, of wat er nog over is van dat winkelcentrum, want volgens mij is er daar net zoveel leegstand als in de rest van het centrum van Zaandam. Jammer, want er is zoveel plek voor leuke dingen, en de ruimte word gewoon niet benut. Of de torenhoge huurprijzen beletten het de ondernemer om iets leuks op te zetten.




Het Mexicaanse restaurant met een doorkijk naar de Wilhelminabrug. 
 

Zit er nog een deel drie aan te komen? Ja, ik heb nog twee foto's die ik hier kwijt wil, dus reken maar gewoon op een deel drie. 

Reacties

Populaire posts