Zaanse Helden (1)


Ze zijn in deze buurt nog altijd druk bezig met bouwen, maar het complex genaamd" De Zaanse Helden" begint steeds meer vorm te krijgen. En daardoor ben ik daar zo af en toe te vinden om te oefenen wat betreft architectuurfotografie. Ik ben op dit ogenblik nog bezig met een zoomlens, dus trek in de nabewerking veel recht, maar het is de bedoeling dat ik een lens vind die perfect is voor dit soort foto's. Ik ben druk op onderzoek uit welke lens daar het best voor is, en betaalbaar. Want het budget moet het ook toelaten.

Genoeg over mij, onderstaande foto's zijn een paar pogingen om te laten zien dat baksteen heel mooi kan zijn.




 








Ik heb er nog een paar, waaronder ook een enkele in zwart/wit, dus je voelt hem al aankomen, jawel een deel 2. 

Reacties

Populaire posts